
TRADER TRAINER
Call of Duty és a fiatal traderek
Van valami, amire a Call of Duty megtanítja a fiatalokat, és aminek nagy hasznát veszik a tőzsdei kereskedés során. Ez a valami a kudarctűrés.
Szegény Z generáció
A Z generációt szokás ütni-vágni, becsmérelni, elítélni, lesajnálni. Nem minden alap nélkül, ugyanis az internet generációja nehezen illeszkedik a világháló előtti generációk által felállított követelményrendszerekbe.
Az internet az élmény körül forog, és e generáció élményfüggő. A közösségi média, a VOD szolgáltatók, a Steam és a többi digitális birodalom kiszolgálja a Z generáció élmény iránti éhségét, aminek nyomát sem leli a munkaerőpiacon.
A gyors, instant élmények non plus ultrája a videojáték. E piacon a Call of Duty az egyik legsikeresebb termék, amely milliárd dollárokat hoz a mögötte álló cégeknek, olyan tevékenységre kárhoztatva fiatalok millióit, melyből semmi olyat nem profitálnak, amit felhasználhatnának az élet más területén.
Vagy mégis?

Tradelés – a bukás balladája
Valós tapasztalat, hogy a Z generáció azon tagjai, akik rendszeresen játszanak Call of Duty-szerű játékokkal, ahol nagyon gyorsan meg lehet halni, a tőzsdei kereskedésben előnybe kerülnek, mert érzelmileg jól tudják kezelni a bukásokat.
A kezdő trader gyorsan bukik, és ahogyan egyik bukás jön a másik után, úgy megy el a kedve az egésztől. A tipikus trader jóval azelőtt feladja, hogy beletanult volna. Elsősorban nem az anyagi veszteség miatt, hanem az újabb és újabb bukástól való félelem miatt.
Tetszett a cikk? Iratkozz fel!
További érdekes tartalmakat küldünk és különleges ajánlatokat. Nem küldünk spameket senkinek!
További Cikkeink
Ajánlott Bejegyzések
Az AI adatot eszik és adatot lélegzik. Az ember meg nem. Ebből az következik, hogy az AI képes kontrollálni az embert, de az ember nem képes kontrollálni az AI-t. Látszólag.
Gyakran előfordul, hogy azonos vagy hasonló élethelyzet alakul ki és a végén mindig ugyan úgy járunk. Használjuk okosan az ismétlődő helyzetet.